Alla inlägg under oktober 2007

Av Johanna Hakorinne - 31 oktober 2007 14:31

det är redan den sista! ;o .. månaden började ju precis (?) aja, den har gått galet snabbt!

Idag, nyss, va jag och neviin snabbt hos lockboden. vi skulle fråga om priser för färgning och slingning(?) haha. neviins går blev ju lite grön,grå,blond aktigt när hon färgade håret hemma.. så nu ska hon fixa till de :) , och jag ska göra ljusa slingor, kommer inte ihåg om jag skrivit de förr (a) .. men jag har ju redan köpt hårfärg :/ , men men inte mycke man kan göra åt saken nu :) , nån kanske behöver den , så kan dom ju få den (a) jag har ju ingen användning av den nu längre :) .. aja, imorrn ska jag och neviin dit en sväng igen och för att beställa tid. hon va nämligen tvungen att ringa sin käre mor först (: .. men men, hon hade två tider på fredag 10 och 11 :) så dom lär vi ta :D ..

ah, nu i helgen är de ju halloween också (; .. vad jag har fattat så ska vi till Wille på torsdag eller fredag. vi skulle egentligen vara hemma hos michelle.. men på torsadag är hennes föräldrar hemma, och på fredag tror jag att de va så att oscar inte kunde, för han skulle ha match på lördag morgon eller nåt sånt..aja vet inte riktigt :) men på fredag skulle inte jag kunna åka förren på kvällen, eller senare på eftermiddan :p , så ah torsdag blir nog bra.. plus att på lördags ska vi ha typ släktträff, gå ner till graven och sen hem till mormor , fick jag höra för typ 5min sen av min brosa xd .. så mycke info får jag liksom xd , men aja.. vi lär ju få sova över hon wille i sånna falla.. han bor ju mitt i skogen, och sista bussen går vid nio 21 tror jag :/ , skräckistar ska man ju kolla på när de är mörkt(de blir de dock vid 6tiden numera :/ ) aja, nog om de nu (:

juste! nån som kan hjälpa mig lite? .. jag fattar inte hur man fixar bakgrund, eller joo, men inte hur man skaffar "egna" hittade dom där som kommer upp när man klickar på färg&utseende tror jag att de va .. men skulle uppskatta om nån kunde hjälpa mig lite (a) .. aja, nu har jag skrivt klart för idag tror jag :) .. eller juste, måste bara skriva att jag köpte ett par jeans igår, mina första cheppmonday jeans faktiskt! (a) , sen så köpte michelle blekningsmedel till sitt hår, så vi färgade de :) , ah de blev typ nån slags blanding av platina blont och orange xd , men hon ska färga en gång till :)

så nu räcker de för idag! :)

ha de bra, kram<3 

Av Johanna Hakorinne - 30 oktober 2007 11:33

de blev ingen hårfärgning för mig igår :/ .. däremot satt jag inte hemma hela dan, jag va hos min far en stund.. sen mot kvällen kom michelle och hämtade mig med sin mopo. vi åkte hem till henne och kollade på natt på museet con su/sus (kommer inte ihåg vilken av dom va femenin xd) familia :) den va faktiskt rolig.. jag asgarva åt en grej hur länge som helst xd, orkar dock inte skriva vad som hände i filmen just då (:

idag, snart, ska jag till stan.. måste köpa nya jeans och förhoppnings vis skor också .. vi får se :)

men nu måste jag gå och fixa mig (:

<3

Av Johanna Hakorinne - 29 oktober 2007 15:11

Hade tänkt o färga håret idag. eller färga bort utväxten och göra slingor med de som blir över.. men såklart så måste mami piss idag, så hon kan inte hjälpa mig :/ .. men men, hoppas på att hon snart mår bättre..

igår kväll va jag med michelle,saman,jhonny och dani (förlåt gumman, men vet inte om du stavar de så (a) ) vi rökte lite vattenpipa (igen) haha. eller ah snarare jhonny och dani xd .. efter "rökningen" skjusade jag och michelle dani till tåget. efter det så höll alla på och frysa ihjäl! svinkallt vare! så jhonny skjusade hem saman medan jag och michelle plockade undan vattenpipan. sen när jhonny kom tillbaka så satt vi på moppederna i minst 20min, eftersom att jhonny inte viste vad vi skulle göra.. om han skulle hänga med hem till michelle eller dra hem (?) xd , men iaf.. de slutade med att vi ska hejdå till jhonny och åkte hem till michelle. Thank you god! höll verkligen på och frysa ihjäl! .. efter att jag hade gömt vattenpipan i michelles garage gick vi in, gjorde iordning varm o'boy och gick upp på övervåningen, satte på datan och tven (vi kunde inte bestäma oss för om vi skulle sitta vid datan eller kolla på tv, så varför inte göra både och? ;p ) där satt vi och snackade med oscar genom msn, snackade, skrattade.. hade de allmänt trevligt/mysigt.. vid 12tiden åkte vi hem till min kusin för att mata deras fågel och marsvin, sedan åkte michelle och jag gick upp till mig (: , jaa, ungefär så va min kväll igår (:

idag vet jag inte vad jag ska hitta på.. skit äckligt väder! grått och regning! aja, vi får väl se vad som händer.. kanske bara sitter hemma :/ (hoppas verkligen inte på de säger jag bara)

aja, ha de bäst! peace out <3  

Av Johanna Hakorinne - 27 oktober 2007 13:08

va ett tag sen jag skrev nu .. men har faktiskt inte haft varken tid eller ork. I onsdags hade jag ju musikprov, de gick ganska bra tror jag :) .. svarade iaf på allt förutom en, typ vad är proggrörelse? haha aja.. I trosdags skulle jag ha haft engelska uppsats, men va inte i skolan.. Kände att jag behövde hela dan åt att göra so.arbetet som jag inte ens hade börjat med! sen så hade jag no-prov på fredagen, så både prov och inläming samma dag. juste, hade spanska läxa också. haha den gick åt helvete säger jag bara! .. No-provet (som jag va tvungen och få mvg på för att kunna behålla mitt vg och för att kunna uppnå mvg i fysik, eftersom att jag fuckde upp förra provet) den gick ganska bra tror jag.. jag svarade på allt, förutom vad är vitt ljus? haha jag har aldrig hört att hon har pratat om de ens(?) men men. När jag lämnade in provet så kollade min lärare igenom (de gör hon alltid lite snabbt, bara för att kolla hur mycket man har svarat på) så sa hon nått i stilen, bra johanna! va glad jag blir nu! .. haha jaaag meed! hade jag lust o säga :) haha, hon brukar nämligen inte säga sånt.. hoppas bara att jag får mitt mvg nu! , annars är fysik betyget så gott som förstört! .. aja nog om skolan nu .. eller måste bara säga att jag har skaffat prao nu :) , haha de blev max i barkarby för mig och michelle :)

ah .. jag och michelle hade tänkt att på halloween (stavas de så?)  så ska jag,oscar,wille och michelle vara hemma hos henne. Hennes föräldrar har lovat att vi ska få ha huset för oss själva. problemet är bara att michelles grannar är riktiga skvallerbyttor! .. men men, vi hade tänkt och hyra massa skräckfilmer och mysa lite.. kanske lite alcohol också.. om vi får tag på nåt! men bara lite, eftersom att michelles mami troligen kommer komma hem även fast hon har sagt att hon inte ska och kolla läget (?) .. haha, när michelle fråga så de första hennes mami svara va.. michelle lilla gumman jag har också varit ungdom engång i tiden! xd .. men vi fick ändå, michelle lyckades väl hitta på nåt bra o säga antar jag! :) .. men de ska bli mys hoppas jag! (:

nu ska jag gå och ta en macka och 2alvedon (igen) min jävla huvudvärk vägrar försvinna! aja, sen ska jag kolla på one tree hill tror jag (: om huvudvärken tillåter :) aja, ni får ha de så bra! ciao <3

Av Johanna Hakorinne - 22 oktober 2007 16:33

måndag igen dårå! .. går blev de exakt en vecka sen jag blev medlem :)

idag på no fick vi disikera ett öga. läraren viste inte om det va ett gris öga eller ko. men jag tror att de va en ko, grisar har väl inte så där stora ögon? .. aja, de va ganska äckligt.. men som tur va så va de inte så mycket vi va tvugna o göra, bara ta ut linsen, hitta syn nerven och nån muskel :) och jag slapp skära, kollade bara på, tur att man jobbar i grupp säger jag bara! :)

ah, jag har blivit beroende av one tree hill serien.. okej, jaa jag vet. de är en gammal serie, men .. i love it! :) .. har laddat ner helt första sesonen och andra. tänkte ta dom två o börja med :) jag tror att jag är på s1 avsnitt 16 eller 17 (a) .. men jag har inte riktigt tid och kolla på dom :/ måste plugga till musikprovet, jobba med so-arbetet, engelsa (dock bara en text som man måste läsa och förstå eftersom att vi senare kommer o skriva en uppsatts) sen har jag no-prov på fredag. men den ska väl inte vara svår, läraren sa idag att de tar ca 20min och göra den, så vi hinner hålla på med kemin ett tag också! .. i vanliga fall brukar jag hata kemi, riktigt hata! men nu .. jag kan inte påstå att jag älskar de. men de är rätt så kul faktiskt :)

Har ännu inte skaffat praoplats :/ , måste nog lägga på ett kol! :p

aja, ska plugga lite på muskien och kanske engelskan, sen kolla på one tree hill! :D

peace out! <3

Av Johanna Hakorinne - 20 oktober 2007 13:45

jahapp, då vare lördag dårå.. kommer troligen sitta hemma och tråka hela dan(?) damn, måste göra so arbetet också (måste göra klart g delen idag, så kan jag hålla på med vg/mvg delen i lung o ro) kanske går en sväng hem till michelle idag också.

igår hade vi de mysigt. vi blev smått flummiga vid 12-1 tiden också xd. båda va helt döda, så jaa ni kan ju förstå att vi garva åt i princip allt :) när jag kom dit, så satt hela famlijen fastklistrade i soffan och kollade på idol :) så jag klistrade fast min bak tillsammans med dom :) efter idol gick vi upp till hennes rum, låste in oss där ( vet ej varför, gjode ändå inget speciellt men men :p ) efter ett tag blev de lite flumm-time :) sen vi 1 kom min mami och hämta mig :)

wille,jag,michelle och oscar ska förmodligen bowla på höstlovet och lite sånt :) hoppas att vi ungås med dom mycke då! :) .. läste precis i hennes blogg att hon troligen ska bo hos wille hela hörtlovet. de får du inte! :(

aja,ska jag gå och fixa mig och smsa michelle :)

ha de bäst! <3

Av Johanna Hakorinne - 19 oktober 2007 20:07

halloj gott folk!

idag hade vi ju dårå simning på idrotten. De va askul :) vi är bara fem st. michelle,neviin,dunia,johannaW och jag :) rätt så mysigt faktiskt :) hoppas bara att ingen annan byter dit (a)

jaa, jag har inte så mycke o skriva idag.. haha, jag har tre tjocktröjor, ett linne och en fleecetröja på mig, ändå fryser jag som bara den! xd .. beror nog på att jag och michelle va tvugna o dra direkt till tåget efter "badet" .. håret va ju helt dygnsurt xd .. men men, har man bråttom så har man. Va ändå inte borta mer än en timme kanske. ganska exakt en timme faktikst :p

men nu ska mami skjusa mig till michelle :) hon har utegångsförbud,men får endå släppa in kompisar ;s ganska konstigt fast bra! :D

njut av fredagen, prece<3

Av Johanna Hakorinne - 18 oktober 2007 20:42

jahapp.. va faktiskt på dansen idag. men va dock inte med :p .. kollade bara på. Michelle har lovat mig o hjälpa mig med dansen (a) .. den är förresten klar nu! :)

Imorgon på idrotten ska dom som har valt "vatten" va i simhallen! och jag är en av dom! .. har inte varit där sen feman typ(?) haha, jag menar den ligger vid vårat centrum, och där är man ju ganska ofta ;p .. men men, hoppas att de blir skoj imorrn! :)

det har faktiskt varit helt okej idag. alla har varit lite smått flummiga. jag bara älskar såna dagar! :D

min kära vän neviin va ju bara tvungen och vissa videoklipp på youtube från palais i france! åh! jag ska så lätt med henne dit nästa sommar! jag menar benny benassi va där sammtidigt när hon va där! ;o hur grymt är inte de?! men de kosta 300kr/st att komma in dit. men hon sa att de lungt va värt de. o jag tror henne faktiskt ;p

alltså, jag fattar nada! oscar har börjat bli skum. han typ är kall och ibland asglad ;s .. och de pinsama är att wille hade frågat honom va han tyckte om mig. då sa han typ att han "gilla mig" och han fråga samma mig samma sak. och vi svara likadant typ. han hade tänkt o göra de klassica movet på bion, man lägger armen om tjejen. men han vågade tydligen inte, han trode att han skulle skräma bort mig (?) haha, ganska söt faktiskt :p .. men aja :) nu ska jag hoppa under duschen :) <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards