Alla inlägg under januari 2008

Av Johanna Hakorinne - 31 januari 2008 16:28

hallå :)

försov mig idag -igen. eller jag vakna 21 över 7 om jag ska vara exakt ;D men jag hann ändå inte skriva något "godmorgon" inlägg, eftersom att vi hade genetikprovet direkt på morgonen, och de är ju inte så bra och komma försent till ett prov :p kom dock några minuter försent :) men hann ändå (a)

provet gick väl sådär :p eller jag har ju ett vg iaf, de är ju nästan 100 på .. men som sagt, jag måste få mvg på de här provet för att få mvg i slutbetyg i biologi :)

de är inte så att jag måste höja upp mina betyg för att jag inte kommer in på den linjen som jag vill. utan de är mer för att "jag vill" eller vad man ska säga ;p

jag har nog bestämt mig för vilken linje jag ska gå nu :) ska nog gå samhäll-ekonomi ^^. tänkte ju ta samhäll-samhäll , men de blir för mycket sam för min smak ;D så sam-ekonomi blir nog bra :) har ju alltid varit "intresserad" av att gå ekonimi :) så de blir nog så (:


dagen planer är att göra klart so arbetet.. den som jag knappt fattar hur jag ska skriva. jag gör alltid saker och ting svårare än vad de egentligen är... iaf när de gäller arbeten och sånt :p

men vi får se hur de går, något ska jag väl kunna få ihop :)

puss

Av Johanna Hakorinne - 30 januari 2008 21:59

haha, är de inte bara för grymt?! :)

de är nästan ett måste att ni ska ha hörlurar :p

Av Johanna Hakorinne - 30 januari 2008 19:00

jag sitter just nu och kollar på one tree hill s05 e05 och har precis fällt några tårar.. någon av er som har sätt just de avsnittet, eller fällt några tårar när ni sätt one tree hill?

nästan omöjligt att man inte har gjort de tycker jag :p så grymt härlig serie!

jag älskar one tree hill! <3

nej, nu ska jag forsätta och se klart på oth och sen plugga vidare på genetiken

kanske skriver mer sen :) <3

Av Johanna Hakorinne - 30 januari 2008 16:11

hejsansvejsan!

kom hem från skolan för en timme sen ungefär :) som jag skrev imorse, jag måste råplugga till genetikprovet som är imorgon! och självklart ska jag få skit ont i huvudet och vara astrött. men jag tog precis en panodil zapp och så fort pappa kommre hem från jobbet så ska han skjusa mig till willys snabbt. jag ska köpa powerking och lite naturgodis :) pappsen är så snäll att han skjusar mig, även fast han är hur trött som helst själv! :) <3


har ni haft en bra dag idag då? :)

min har väl varit helt okej. försov mig ju imorse så jag missade första lektionen ^^. juste, en klasskompis till mig (som tydligen ska börja på nackademin norra, som jag har funderat på :p ) han ramla/sprang in i väggen idag och fick åka in till danderyd :/ stackarn säger jag bara!

jag, dunia och michelle stod utanför vårat skåprum, så kommer P springandes och S kommer efter, så ska S knuffa till honom lite, bara på skoj :p men så tappar P balansen eller något och flyger in i väggen! tänk er att han sprang ganska snabbt och knuffen var ganska "hård" så smällen va ju hård! stackarn sätter sig upp, helt groggy och S sätter sig bredvid honom och håller i honom. jag trodde seriöst att P skulle tuppa av! men de gjorde han inte.

han satt och höll för ena delen av ansiktet, fortfarande helt groggy. så jag säger; ta bort handen så vi får se. P tar bort hande och vad ser vi? joo, hans ansikte (ena sidan, den som han slog i) är helt blå! han fick en jävla smäll säger jag bara! så S tog med honom till skolsyster, som troligen då sa att han ska åka in .. dom trodde att hans arm va av också, men de va den tydligen inte. men hade svullnat upp som fan. och allt detta hände skit snabbt, så ja han fick en riktig smäll alltså!

få se om han kommer imogon..


nu ringde min pappa och sa att jag ska gå ner, så vi hörs senare helt enkelt :)

<3

Av Johanna Hakorinne - 30 januari 2008 08:22

God morgon!
jag vaknade för en liten stund sen .. jaa jag försov mig igen! åh,blir så trött på de här, måste verkligen gå och lägga mig tidigare, jag behöver mer sömn! :p en klasskompis till mig ringde och väkte mig vi åtta. men jag orkar verkligen inte börja stressa, har gjort de hela veckan, så idag blir de ingen matte för min del .. så jag börjar väl inte förren någång vid 10 (?) måste kolla de, så att jag inte kommre försent till andra lektionen, som är spanska ^^.


som jag sa igår så måste jag råplugga till genetikprovet idag efter skolan. om jag får mvg på provet så har jag mvg i slutbetyg , i biologi alltså ;p så de ska man ju satsa på, right? :p

jag är verkligen supertrött! tur att dom lektionerna efter lunch är ganska slappa eller vad man ska säga :p de är musik och slöjd, för min del träslöjd :P fast egentligen fattar jag inte varför jag valde just träslöjd, jag har alltid varit bättre på sy sidan ;D menmen, dumt val jag gjorde i sjuan antar jag ;p


nej, nu måste jag gå och göra något innan jag somnar över tangentbordet :p

puss <3

Av Johanna Hakorinne - 29 januari 2008 19:44

nu har jag snart läst alla sidor i biologiboken :) har dock inte pluggat enda sen jag skrev sist, vilade lite där emellen, fick skit ont huvudet. min vanliga otur när de gäller o plugga ;p

ska göra matten lite snabbt snart,sen får jag råplugga till genetikprovet imorgon och göra så mycket som möjligt med so;n :) låter de bra..? :)


gissa vad jag ska göra nu? :D

exakt! jag ska kolla på one tree hill :) säsong 5 avsnitt 4 :)

hörs ev. senare :)

puss

Av Johanna Hakorinne - 29 januari 2008 15:25

hallåhallå! :)

hann inte skriva något "godmorgon" inlägg imorse. försov mig nämligen även fast min pappa ringde och väkte mig vid sju, men jag somna om (a) menmen, kom knappt försent :p tre minuter kanske (a)


idag måste jag råplugga på i stortsätt allt!

måste plugga till genetikprovet! 23sidor i biologiboken +två häften + anteckningar! jag kommer avlida! men vi får se om jag läser exakt allt, de är nog ganska onödigt tycker jag. fattar man exakt allt som står i boken så behöver man typ inte läsa häfterna :p men vi får se hur jag gör :p

måste göra matteläxan till imorgon också! får försöka göra den lite snabbt..

läsa! jag ligger på typ sida 40 kanske (?) och vi ska ligga på sida 165på måndag! och jag har inte kommit in i boken alls! så de är riktigt plågsamt och läsa ..

måste jobba lite med so arbetet också ..

hur ska jag hinna med allt? plus att jag är hur trött som helst .. aja, får väl försöka göra så mycket som möjligt helt enkelt :)

lika bra om jag sätter igång redan nu tror jag ;p

puss! <3

Av Johanna Hakorinne - 28 januari 2008 21:52

Jag är med i Ellinorak's tävling där jag kan vinna ett snyggt guldarmband.
Armbandet kommer ifrån Bags and Fashions.
Vill du också vara med och tävla om det här snygga armbandet?
Gå in då här på Ellis blogg och läs mer!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards