Direktlänk till inlägg 27 april 2008

25-30 besökare per dag utan och skriva..

Av Johanna Hakorinne - 27 april 2008 18:01

hallå där!

jag fick för mig och kolla hur min "gammla" blogg ser ut och märkte att jag fortfarande har runt 25-30 besökare per dag, även fast jag inte skriver här längre..

så gå in på min nya blogg istället, dock äre bara en massa text där eftersom min enga dator fortfarande är sönder och min bror blir nog inte så glad om jag håller på och sparar och lägger in en massa bilder :p

men gå in på min nya och komentera lite, känns lite ensamt där :)

iohannas.blogg.se (fråga mig inte vart S;et kommer ifrån, för har ingen aning själv, skrev nämligen in dit den :p)

kika in där nu istället :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Hakorinne - 9 april 2008 08:32

god morgon, ska byta över till blogg.se nu hade jag tänkt :) få se hur det går, kanske byter tillbaka hit sen igen, så jag behåller den här bloggen ett tag till :) ...

Av Johanna Hakorinne - 8 april 2008 22:19

tänkte gå och lägga mig snart. har mått skumt hela vecka, ni vet, feber känsla? tryck i huvudet, förkyld och ont i halsen.. jag var, som jag sagt tidigare, med på PISA undersökningen som ägde rum idag. kommer bli kul och se vart lilla sverige ligger ...

Av Johanna Hakorinne - 8 april 2008 15:33

tjenare tjenare! :) har inte skrivit på ett par dagar nu. senast i fredags va? de är nämligen så att både min och min brors data har crasat! haha, smidigt att båda dör samtidigt? :p troligen var min lite för överbelastad, hade för mycket grejer på de...

Av Johanna Hakorinne - 4 april 2008 20:11

ska strax åka till haninge med neviin.. tänkte bara skriva lite snabbt, kom nämligen på att jag inte har skrivit något idag ;d nationella gick väl helt okej, min lärare började virra omkring precis när vi skulle börja (halv nio) så vi förlorade 10-15...

Av Johanna Hakorinne - 3 april 2008 19:05

är galet trött just nu, men ska ändå iväg på träningen om ca en halvtimme :) dom närmaste dagarna har varit lite smått flum i skolan, me like! :) kan de bero på de underbara vädret? kanske de ;d hoppas bara att det fortsätter såhär, men de ser ut som...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards