Alla inlägg under december 2007

Av Johanna Hakorinne - 31 december 2007 19:53

det är bara ca fyra timmar kvar, sen äre 2008. måste vänja mig vid att skriva 2008,2008,2008..


nu ska vi åka iväg till lokalen i k-sängen (a) vet att jag skrev att vi skulle vara där vi halv sju, men ingen hade kommit än, så vi bestämde oss för att åka lite senare :)


nej, nu står min brosa vid dörren och ropar att vi ska gå ner :)


GOTT NYTT ÅR PÅ ER SÖTNOSAR! :) <3

Av Johanna Hakorinne - 31 december 2007 17:41

Halloj :D

håller på och fixar mig lite smått :) ska inte fixa mig så speciellt mycket. inte speciellt mycket mer smink än vad jag har dagligen. håret ska jag nog ha utsläppt, har ju haft ont i huvudet hela dagen idag och igår, de håller på och släpper nu. så jag vill inte få tillbaka den, och de får jag lätt om jag har uppsatt, så om man tänker lite logiskt så blir utsläppt nog bäst :)


jag funderar på om jag kanske ska slänga in en bild senare eller imorgon på hur jag kommer o se ut ikväll. det blir då första gången jag lägger ut en bild på mig själv :)


kommer inte ihåg om jag har skrivit detta förr. men jag ska iaf fira nyår med mina släktingar, vi har hyrt en lokal så det ska bli kul! hoppas jag iaf :) men det blir det nog, vi brukar ha det skojigt. man får bara inte vara på dåligt humör så går allt bra :)


jag ska nog ta och äta något litet. jag är helt skakis :s ingen aning om varför. är skakig och ledsen på något sätt? :S haha, det är sjukt hur humöret kan gå hur det vill. det är inte som att det har hänt något? ursh! tänk om det är ett tecken på att något otäkt kommer o hända ikväll? ursh ursh, nej johanna. inget kommer o hända, alla kommer ha de så skojigt och bra hela långa natten :D


nä, nu måste jag gå och fixa mig så att jag hinner. förresten, min mamma har inte kommit än? och vi ska vara i k-ängen (jag gillar och skriva k-sängen, men de heter k-ängen haha, kul info? xd) iaf, vi ska vara där vid halv sju. så hon måste dyka upp snart om vi ska hinna i tid :) men det gör hon nog :)


ni får ha det så underbart ikväll. vi hörs imorgon :)

och ta det lungt med alla raketer och smällare ;D <33

Av Johanna Hakorinne - 31 december 2007 15:02

god dagens på er alla! :)

mår ni bra? själv har jag fortfarande ont i huvudet. men inte lika mycket som igår kväll/natt :)


hörrni, det är nyår idag. helt sjukt! så imorgon äre alltså 2008. hoppas att året 2008 blir ett bra år, inte mycket annat man kan hoppas på direkt ;D 07 har väl varit helt okej, nu mot slutet har det mest känts som piss, men om jag tänker tillbaka så va ju början riktigt bra. då jag bl.a "fick tillbaka" en vän som stått mig mycket nära, eller hur neviin :) men jag orkar inte skriva ner allt bra/dåligt som hänt 07, då skulle de här inlägget bli hur långt som helts :p


har ni kommit på några bra nyårslöften då? (a) själv har man några stycken iaf,och de här året SKA jag klara dom, de brukar vara så för mig att jag "följer" dom i januari och typ lite i februari.. sen äre över :p men de här året SKA jag har jag bestämt :)


jag sitter här och äter frukost. haha, jaa jag vet klockan är tre.  men jag hade så ont i huvudet att allt började snurra så fort jag försökte gå upp ur sängen, så lite innan två kom jag upp och hoppade under duschen och självlart ska mina kära kusiner sitta och spela guitar hero, haha aja. orkade inte säga något, låt som spela, dom har inte så jätte hög heller så jag överlever :)


aja, nu ska jag läsa några bloggar och sen kanske kolla på one tree hill :)

men ni får ha en jätte trevlig och rolig nyår, om ni är på fest eller är med några vänner och bara gör något trevligt så får ni ha de bra helt enkelt! :)

vi hörs nog senare innan jag åker iväg till k-ängen :)

<3

Av Johanna Hakorinne - 30 december 2007 23:52

jag sitter här och har skit ont i huvet,mår illa och fryser. jag sitter även och väntar på att oscars ska spela gitarr för mig :) vänta, han ska göra det nu..

haha, nehepp. de blev något fel tydligen eftersom att jag inte hör något :p

jag ska nog gå och lägga mig snart. inatt blir nog den tidigaste kvällen jag har gått och lagt mig på hela lovet. lika bra, kommer ju troligen vara uppe hela natten imorgon.

nä, nu orkar jag inte skriva någe mer.vi hörs imorgon

godnatt<3

Av Johanna Hakorinne - 30 december 2007 19:50

tänkte att jag skulle vissa skorna jag köpte idag :) kläningen som jag ska ha imorgon kanske ni får se någon annan dag ;D fint att julgranen och soffan syns i bakgrunden ;D

dom är från nilson och kostar 1099:-

Av Johanna Hakorinne - 30 december 2007 18:29

jag är så jävla sur just nu! den dära "tösen" va precis påväg hem, hon hade satt på sig skorna och allt, va precis påväg ut! så säger min mamma, men ska du vara med gamlingarna helt själv därborta? hon; jaa. mamma; men, du kan ju stanna här, det gör inget! alltså! hon ska alltid förstöra allt! det är mig hon är på inte henne! hon kom in minst 5gånger i mitt rum då när jag skulle sova och bara kom in och satte sig på min säng! och mamma sa att hon hade kommit in i mitt rum på morgonen och börjat klappa mig på kinden. alltså, hon börjar skräma mig!

aja,nu fixade min brosa så att jag kan kolla på one tree hill, ett avsnitt fattades igår, men nu ska jag kolla :) så då blev jag lite gladare iaf :)

<3

Av Johanna Hakorinne - 30 december 2007 13:34

hallå folket! :)

sovit gott? haha, kanske en lite sen fråga menmen (a) själv har jag väl sovit rätt så bra, förutom att det blev ganska så sent igår..

ska snart iväg till kista med min mamam och min moste, och jaa tyvärr ska den dära jobbiga tösen med! undra hur många gånger hon kommer skäma ut sig själv eller mig :I

nä, nu ska vi åka. hejdå <3

Av Johanna Hakorinne - 29 december 2007 15:50

god dagens sötnosaar! :)

kan ni fatta att det är nyår i övermorgon? de kan itne jag iaf. har knappt fattat att julen har varit :p tänk snart har hela 2007 gått, och vart har den tagit vägen? känns som om jag inte har fått ett piss gjort de här året.. fast de har jag nog ändå om man tänker tillbaka..

vad ska ni hitta på för skoj idag då? själv ska man försöka rädda sin kusin ifrån den dära jobbiga tösen jag prata om igår. han håller på o gå i väggen där i kungsängen. haha, jag förstår han, jag hann bli tokig på henne på dom få timmarna vi va där igår när vi skulle klippa oss (mamma färgade håret och klippte sig, riktigt söt blev hon med sin lugg :) ) menmen, hon kommer ju troligen komma hit ifall chris kommer :/ hon är ju en sån, fattar inte när det räcker, så hon kommer troligen bara hoppa in i bilen och säga att hon ska med.

nu kommer katja och neviin, så jag kommer snart :)

så! katja kom och lånade min cam. hon har släktingar i spanien som ville se henne :) kul och se dom. har inte sätt dom på hela lovet! kanske inte så jätte länge, men jag brukar ju i vanliga fall se dom varje dag :)

nu ska jag ta och äta något ;D kansek kolla på ett avsnitt av one tree hill också ;D

hörs senare! <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards