Alla inlägg under februari 2008

Av Johanna Hakorinne - 29 februari 2008 20:34

wiiie! :D

jag och michelle ska åka på en tur med hennes moppe! :) hon har hittat nycklarna och oljan och allt är bytt ;d (eller tror jag :p)

så nu åker helmuten och vantarna på! :)

ska försöka ta bilder! gosh, de känns som att de va flera år sen jag åkte sist :p aja, hon är här snart :)

puss!

Av Johanna Hakorinne - 29 februari 2008 19:23

hallå hallå!

jag kom precis hem. hängde med neviin till globen. hon skulle kolla en skola som låg där. vi gick till köpscentret som jag inte kommer ihåg vad den heter :p men den ligger precis där vid globen  (: vi vandra runt där i ett par timmar och åkte sedan mot slussen. där vi hoppade av för att se hur ofta bussarna mot nackademin södra gick. men busschauffören sa att vi va på fel buss och att vi skulle ta 443 istället.

när vi väl gick av bussen så frågade vi två tjejer som stod där och dom sa att vi va helt fel! att vi skulle åka tillbaka till slussen och sedan ta buss 402. det var buss 402 som sa att vi va på fel buss! gah! irriterande som fan. tjejen som vi fråga hade rätt iaf, eftersom att hon sjläv hade gott där för några år sedan..

så nu vet jag iaf vilken buss jag ska ta (:


vad händer ikväll? inget speciellt. ska troligen över till min moster och kolla på let's dance snart :) mamssen är fortfarande på sjukhuset. så hon kan ju hämta mig senare, när hon åker från sjukhuset :)

ni får ha en trevlig fredagkväll! :)

Av Johanna Hakorinne - 29 februari 2008 10:43

morsning korsning! ;d

de är ju underbart fint väder ute idag också! :) tror att våren är påväg på riktigt nu ;p

jag har varit uppe i 45min nu kanske ..


vad händer idag då?

jadu, jag har ingen aning faktiskt. antingen så följer jag med till sjukhuset, eller så drar jag kanske och shoppar?

måste plugga också! har ju engelska prov direkt efter lovet. ska jobba på söndag, så de måste ske innan söndag iaf ;d


nej, nu ska jag äta och hoppa under duschen (:

puss

Av Johanna Hakorinne - 28 februari 2008 23:09

äntligen hemma!
kom hem för 10min sen kanske. har varit hos min sjuke bror hela dan :p

jag måste bara säga att de såg lite smått äckligt ut de där. meneme, jag har sätt värre saker. praoade ju på södersjukhuset i åttan i två veckor ;d


ska nog ta något och äta nu, är lite smått hungrig faktiskt (:

vi hörs mer imorgon

puss

Av Johanna Hakorinne - 28 februari 2008 11:05

god morgon! :)

har varit upp i lite mer än en timme nu :)

blev väckt av mami som sa att jag måste upp om jag ska med till sjukhuset.

angående min brosa. hans blindtarm hade "sprukigt" eller vad man ska säga :/ så just nu är han helt själv i danderyd, inte så kul. så vi ska förbi där :)


det känns ju lite halvtråkigt att man ska sitta på ett sjukhus hela dan när det är så underbart väder ute! men vad gör man inte för sina syskon? haha nejmen :p

vi sitter nog inte där hela dan, måste hem ska träna senare idag också. gjorde inte de igår. va så sjukt seg sen när jag kom hem. kollade på några avsnitt av gossip girl och på the perfect man tror jag att den hette :)


nej nu måste jag gå och byta om och platta håret! :)

puss

Av Johanna Hakorinne - 27 februari 2008 18:14

äntligen hemma!

har vandrat runt i stockholms södra i ett antal timmar! i regnet! en kompis ville nämligen åka och klippa sig och jag tänkte vara snäll och följa med. men när vi väl hoppar av tåget vissar de sig att hon iten kan vägen!

vi frågade tre stycken om vägen, och alla hade fel. och självklart ska de börja regna mitt i allt. och ni som känner mig, ni vet ju att min hår blir helt förstört av regn. de får ett eget liv liksom ;p

kul och komma till frisan (även om de inte va jag som skulle klippa mig) och se ut som crap i håret. aja, jag är hemma nu och har plattat håret lite snabbt :p den stod nämligen på märkte jag, glömde stänga av den när jag åkte (a)


är ensam hemma förrsetne. mamma åkte in med bror min till danderyd för en timme sen kanske. det ska väl inte vara något alvarligt.

han har haft ont i magen (typ där vart blindtarmen sitter) sen i torsdags och inte kunnat göra något. och idag började han få skit ont i ryggen. och han är ganska så nyopererad, så mamma ringde till sjukhuset och dom sa att hon måste in med han fort som fan!

okej, då kanske de är alvarligt? aja,hoppas att allt går bra.


nej, nu ska jag göra lite mat :)

puss

Av Johanna Hakorinne - 26 februari 2008 21:09

har precis kollat klart på a cinderella story. den är ju urgullig!

och att Chad Michael Murray är med gör ju saken bara bättre ;p

Av Johanna Hakorinne - 26 februari 2008 19:16

nu ska jag sätta mig och mumsa i mig lite kladdkaka och vaniljglass! :)

ska nog slå på någon film också (:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards