Direktlänk till inlägg 29 mars 2008

lördag

Av Johanna Hakorinne - 29 mars 2008 11:03

god morgon!
har varit vaken sen nio ungefär :)

ska snart iväg och jobba, usch jag vill inte :( 

jobbar 12-18.. så jag är väl hemma vid halv sju- sju tiden. om mamma hämtar mig så kommer jag hem strax efter halv sju annars kommer jag hem sju.. beror på hur tidigt jag kan stämpla ut helt enklet :)


efter jobbet ska jag träffa M snabbt. har inte sett henne på hela lovet! kanske inte låter mycket, en vecka typ.. men vi båda är vana att vi träffas i stortsätt varje dag.. så vi ska träffas sen :)

nej,nu måste jag rappa på lite ;p

puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Hakorinne - 27 april 2008 18:01

hallå där! jag fick för mig och kolla hur min "gammla" blogg ser ut och märkte att jag fortfarande har runt 25-30 besökare per dag, även fast jag inte skriver här längre.. så gå in på min nya blogg istället, dock äre bara en massa text där eftersom m...

Av Johanna Hakorinne - 9 april 2008 08:32

god morgon, ska byta över till blogg.se nu hade jag tänkt :) få se hur det går, kanske byter tillbaka hit sen igen, så jag behåller den här bloggen ett tag till :) ...

Av Johanna Hakorinne - 8 april 2008 22:19

tänkte gå och lägga mig snart. har mått skumt hela vecka, ni vet, feber känsla? tryck i huvudet, förkyld och ont i halsen.. jag var, som jag sagt tidigare, med på PISA undersökningen som ägde rum idag. kommer bli kul och se vart lilla sverige ligger ...

Av Johanna Hakorinne - 8 april 2008 15:33

tjenare tjenare! :) har inte skrivit på ett par dagar nu. senast i fredags va? de är nämligen så att både min och min brors data har crasat! haha, smidigt att båda dör samtidigt? :p troligen var min lite för överbelastad, hade för mycket grejer på de...

Av Johanna Hakorinne - 4 april 2008 20:11

ska strax åka till haninge med neviin.. tänkte bara skriva lite snabbt, kom nämligen på att jag inte har skrivit något idag ;d nationella gick väl helt okej, min lärare började virra omkring precis när vi skulle börja (halv nio) så vi förlorade 10-15...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards