Alla inlägg den 3 april 2008

Av Johanna Hakorinne - 3 april 2008 19:05

är galet trött just nu, men ska ändå iväg på träningen om ca en halvtimme :)

dom närmaste dagarna har varit lite smått flum i skolan, me like! :) kan de bero på de underbara vädret? kanske de ;d hoppas bara att det fortsätter såhär, men de ser ut som att de kommer hålla i sig i ett par dar till iaf :)


imorgon har jag nationella i engelska, som alla andra som går i nian i sverige..

är inte speciellt nervös just nu, men kommer troligen skita på mig när jag väl får pappret i handen ;p menmen, de ska väl gå bra, hoppas jag :)


förresten, är de någon av er som ska vara med på pisa undersökningen? de ska nämligen jag va. jag är även en av dom 14st från min skola som ska få göra "data undersökningen" också.. så på tisdag (nu på tisdag) kommer jag sitta och göra en massa prov och grejs i stortsätt hela dan, för att kolla hur vi ungdomar i sverige ligger till, kunskapsmässgit :p

ganska grymt egentligen, vad jag har fått höra så äre 64 länder som är med i denna undersökning (:

jag kan berätta mer om det sen på tisdag när jag har gjort den :)


nej, nu måste jag gå och byta om och lite sånt :)

puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards