Alla inlägg den 1 april 2008

Av Johanna Hakorinne - 1 april 2008 16:06

vilket underbart väder de är ute! hela 12grader ;d  hoppas att våren är här för att stanna nu :)

har varit hemma i kanske en timme nu, har inte hunnit göra något vettigt, än iaf ;d


när jag,neviin,katja och dunia satt ute utanför skolan och njöt av solen (precis vid ingången till sporthallen) så kommer ena id-läraren förbi och stannar och pratar med oss. vi kommer in på gymnasiet och linjer.

jag har ju funderat på nackademin norra i solna. men har varit osäker pga att det är så få elever där (150st, men dom starta den nu i höstas, de finns dock nackademin södra också)

och han har tydligen "jobbat" där eller han var med och tog upp själva skolan iaf. och han säger att skolan är bra. och att det är hyfsat nära, tar ju lite mer än en halv timme, till karlberg och sen går man ju, man kan ju ta buss också. han fick mig även och börja tänka på om jag ska gå natur-igen. vi babblade på där ett tag. så jag gick och frågade min mattelärare om hon tror att jag kommer och klara av det. och hon sa att hon absolut tror det, och att hon alltid har sagt det till mig, hon upplever bara att jag är lite lat/skoltrött just nu..

så jaa, vad ska man göra? ska man gå natur eller inte...

fan va skönt när allt detta är över säger jag bara! ;o


nej, nu ska jag och min kusin gå på en promenix i de härliga vädret! :)

puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards